dag 15-17 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Jan-Marten en Eline Kamphuis - WaarBenJij.nu dag 15-17 - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Jan-Marten en Eline Kamphuis - WaarBenJij.nu

dag 15-17

Door: Eline en Jan-Marten

Blijf op de hoogte en volg Jan-Marten en Eline

12 Augustus 2016 | Cambodja, Khett Siem Reab

Voor de afgelopen drie dagen zijn we snel uitgeschreven, WAUW!

Nadat we in Siem Reap zijn aangekomen zijn we direct naar de zonsondergang op Angkor Wat gaan kijken. Niet in woorden te omschrijven hoe prachtig dat was. Daarna zijn we een dag naar de hoogte punten van het tempelcomplex gegaan. We hebben Angkor Thom, het Bayon, Ta Prohm en vele andere tempels bewonderd. Na deze dag staat onze camera al vol met zo’n duizend foto’s van deze prachtige tempels, oeps.

De tweede dag zijn we in groepjes op pad gegaan. Wij samen met Jacqueline en Carl in de tuktuk. We hebben zeven verschillende tempels bezocht met elk hun eigen charme. Banteay Srei behoort zeker tot de favorieten. De tempels heeft zeer gedetailleerde en goed bewaarde gebleven inscripties. Ook het ritje in de tuktuk was zeker geen straf, want we kregen een prachtige tour door het platteland rondom de tempelcomplexen. Overvol van de indrukken zijn we teruggegaan naar het hotel.

De avonden zijn we de stad in gegaan we hebben heerlijk Cambodjaans en af en toe typisch Westers gegeten. De laatste avond hebben we goed afgesloten met heerlijke cocktails!

• 13 Augustus 2016 - 13:27

Ineke:

Hallo vakantiegangers,
    De laatste twee verslagen gelezen met weer heel veel plezier, wat een andere wereld vergeleken met hier. Jullie beleven echt de cultuur van de landen waar jullie komen, echt een hele mooie reis. Geniet van alles. XXX Ineke

• 14 Augustus 2016 - 22:33

Trudy:

Ha die Jan-Marten en Eline,
    Nog 'n paar daagjes. Fijn om weer naar huis te gaan natuurlijk, maar ook wel jammer misschien dat jullie prachtige reis en kennismaking met een compleet andere wereld erop zit. Om nooit te vergeten zo bijzonder, is mijn indruk alleen al aan jullie reisverslag en foto's te zien, laat staan als je alles ook daadwerkelijk gezien, geproefd en geroken hebt. Heel erg bedankt dat ik heb kunnen meegenieten.
    Veel groetjes en een goede, voorspoedige terugreis. Maar eerst nog eventjes genieten van jullie laatste dagen 'Indochina'.