dag 19-21 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Jan-Marten en Eline Kamphuis - WaarBenJij.nu dag 19-21 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Jan-Marten en Eline Kamphuis - WaarBenJij.nu

dag 19-21

Blijf op de hoogte en volg Jan-Marten en Eline

15 Augustus 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vanmorgen weer vroeg op, met als doel voor de spits Phnom Penh uit zijn, gelukt! En op weg naar de grens met Vietnam. In Vietnam naar een heel bijzondere sekte geweest, niemand achtergelaten. Een mix van Taoïsme, Boeddhisme en andere godsdienstvormen. Daarna naar de Cu Chi tunnels. Heel kleine tunneltjes met nog kleinere toegangsgaten.

Gister een rondreis door de Mekongdelta, naar een fabriekje van kokossnoepjes en heerlijke vruchten gegeten.

Vanmorgen nog naar de Chinese wijk geweest met een fietstaxi en een bezoekje aan de markt.

Straks vertrekken we weer vanuit Indochina. We laten drie prachtige landen achter met pijn in het hart maar kijken ook weer uit naar ons eigen thuis. En dan is het tijd voor de foto’s en de rest van de verhalen!

• 15 Augustus 2016 - 10:43

Suze:

Hoi Eline en Jan-Marten,
    Het zit er bijna op. Ik heb met plezier jullie verslagen gelezen.
    De verhalen horen we wel bij de ander (1000) foto's :)
    Goede terug reis

• 15 Augustus 2016 - 10:47

Gertjan:

Geweldig om jullie verhalen te lezen. Een goede vlucht terug. Ik ben heeel benieuwd naar jullie foto's.

• 15 Augustus 2016 - 10:49

Irene:

Prachtig verslag, beeldend geschreven. Goede reis straks al willen jullie dit nog niet horen...

• 15 Augustus 2016 - 11:47

Alice:

Bedankt dat ik op afstand heb mogen meegenieten van jullie prachtige verhalen. Ben heel benieuwd naar de foto's. Goede terugreis!