Tyfoon in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jan-Marten en Eline Kamphuis - WaarBenJij.nu Tyfoon in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jan-Marten en Eline Kamphuis - WaarBenJij.nu

Tyfoon in Vietnam

Blijf op de hoogte en volg Jan-Marten en Eline

28 Juli 2016 | Vietnam, Hanoi

Even snel een korte post tussendoor om te laten weten dat paps en ik veilig zijn! We hebben afgelopen nacht een zware tropische storm gehad. In de omgeving zijn de gevolgen van deze storm ook duidelijk te merken. Overal liggen omgewaaide bomen, vele huizen zijn vernield en alle straten staan blank. Ook in onze hotel kamer is de storm ons niet ontgaan want naast de stroom die midden in de nacht uitviel, hebben de ramen gelekt waardoor mijn tas het niet droog heeft gehouden. De storm lijkt nu vrijwel over te zijn, dus wij gaan weer lekker op pad!

• 28 Juli 2016 - 08:59

Ad De Haas:

Dag Eline en Jan Marten,

Wat een ervaring en dat aan het begin van je reis. maar goed het ligt nu achter jullie en de komende tijd gaat deze trip vast brengen wat je ervan verwachtte. Een heel fijne tijd toegewenst.

Een Duitse dichter zei: "Wie verre reizen doet, kan veel verhalen" (citaat geleend hoor. maar wel toepasselijk)

Hartelijke groet, Ad de Haas

• 28 Juli 2016 - 22:29

Trudy:

Doodeng, lijkt mij. Hopelijk zit het weer de rest van de reis mee, zodat je veilig alles kunt zien wat je graag wilt zien.